Pages

Monday 15 September 2014

:: Menjana Pendapatan Sampingan bukanlah mustahil ::




Assalamualaikum pembaca.. saya yakin kalau sebut je nama Shaklee, mesti ramai yang dah tau ianya adalah supplement untuk kesihatan.. saya mula-mula kenak Shaklee pun sebab nak beli set utk breastfeesing (Vitalea, B Comp, Vit C & Alfafa).. tapi masa tu tak terpikir pun nak tau lebih lanjut apa itu Shaklee, apa lagi supplement yang Shaklee ada, tak tau pun bole menjana pendapatan dengan Shaklee..

Saya terbuka hati nak join Shaklee masa pantang anak ke-3, dalam cuti maternity 3 bulan, memang banyak masa nak google hari-hari.. barulah tau banyak produk Shaklee ni, bukan terhad untuk breastfeeding je.. lagi-lagi terbaca pasal VIVIX, ade yg berjaya melepasi serangan kanser dengan VIVIX.. ooowwhh nape la tak kenal VIVIX lebih awal, kalau tak bole usahakan bg kat arwah mak masa die dapat tau menghidapi kanser kalenjar.. mase tu ade gak kitorang adik-beradik cari penawar alternatif selain rawatan kimo, tapi mmg tak bertemu jodoh denga VIVIX.. takpe la kan, dah berlalu biarkan lah berlalu, drpd Allah kita datang, kepadaNya juga kita kembali..

Sekarang saya sekeluarga adalah pengguna tegar Shaklee.. Kebanyakkan nya saya dah cuba dan memang berpuas hati.. dan dengan Shaklee juga saya dapat menjana pendapatan sampingan, dapat lah menambah pendapatan keluarga.. walau pun kerja sepenuh masa, kadangkala terpaksa balik lewat, dengan anak-anak kecik yang masih lagi memerlukan perhatian, tapi saya tahu, itu tidak boleh dijadikan alasan.. yang penting kita kene suka apa yang kita lakukan..

Saya bersyukur sangat ditemukan dengan Fai, mommy Shaklee saya, dan berada di dalam keluarga JUTAWAN di bawah Mama Cery.. Mereka lah idola saya, jutawan muslimah yang sangat-sangat supportive.. ilmu-ilmu yang mereka kongsikan sangat-sangat la berguna, terpulang pada kita je nak duplicate atau tidak..


'Every Independent Distributor has a very beautiful box consists of health, happiness and family. What you have to do with this box?, Share it! Dont just keep it to yourself..’ - Roger Bannet






Saya nak ajak anda join empire keluarga kami, saya dah merasa manisnya tapi tak nak rase sorang-sorangkan.. macam selfish gitew.. kedatangan anda akan dialu-alukan.. jangan risau anda akan dapat guidance sepenuhnya jika anda memang bersungguh hendak memulakan bisnes dengan Shaklee.. yang penting anda suka apa yang anda lakukan..


Bagi yg serius berbisnes, kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.


SISTEM yang kami gunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee di bawa empire Jutawan. Menjana INCOME 3-4-5 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!


Jadi tunggu apa lagi, mari mulakan langkah menuju impian anda bersama-sama kami.. Kami dah merasa income 4 angka, bakal ke 5 angka & kini kami ingin membantu anda juga.. 


Tawaran istimewa untuk sesiapa yang bersungguh..




=========================

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!

Your Shaklee Independent Distributor 
Nida Husnan
SID : 888845
tel : 019-2662359
email : nidahusnan@yahoo.com

=========================








2 comments:

  1. Pengalaman sendiri dengan SHAKLEE, dari bonus 2 angka-3 angka dan kini konsisten 4 angka bonus setiap bulan! Alhamdulillah.

    Jom mulakan dengan langkah yang bijak :)

    ReplyDelete

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..