Pages

Sunday 7 September 2014

:: Bukan sekadar kalsium ::




Nak cerita ka sikit, antara vitamin feveret saya, memang suka semua vitamin Shaklee & mostly saya dah cuba.. tapi yang 1 ni, memang tak penah terputus bekalan & tak penah missed makan setiap hari.. 

Kisahnya lepas bersalin anak ke 2, saya sakit lutut, payah tul kalau nak solat time tu, lagi anak tengah kecik, terpaksa berdukung sana sini, start la saya konsisten makan OSTEMATRIX setiap hari.. Masuk botol ke-2, saya perasan lutut saya semakin baik, pergerakan saya pun dah tak terbatas.. memang seronok sangat time tu, alhamdulillah berkesan supplement Shaklee ni.. tu yang makin jatuh cinta tu & lagi 1 bonus bila makan oste ni, esok pagi confirm 'pelaburan' yang amat lancar ;-)




Tanda-tanda kekurangan kalsium :



Pastikan pengambilan KALSIUM yang mencukupi



Kita juga boleh mengamalkan pengambilan sayur-sayuran tapi pastikan zat-zatnya masih ada





=========================
Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor,


Nida Husnan
SID : 888845
tel : 019-2662359
email : nidahusnan@yahoo.com
=========================


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..