Pages

Monday 23 March 2015

:: Utamakan kesihatan serlahkan kecantikan ::




Lelaki atau perempuan, muda mahupun tua semua orang pasti ingin tampil cantik sepanjang masa. Kata orang rasa ingin selalu cantik dan kelihatan sempurna tidak pernah luput didalam minda seorang manusia. Tetapi pastikan utamakan kesihatan untuk serlahkan kecantikan.

Mempunyai kecantikan fizikal merupakan satu faktor penting dalam setiap perkara. Walaubagaimanapun, jenis kecantikan itu terletak kepada beberapa kategori.

Salah satu kategori tersebut adalah cantik yang terserlah dari dalam diri. Bagaimana pula hendak menyerlahkan kecantikan dari dalam?

Senyum


Kebahgiaan adalah sumber kepada kecantikan dari dalam. Lakukan sesuatu yang menggembirakan hati anda dan ia akan jelas terpancar di wajah anda nanti.


Tidur Awal


Kebanyakkan wanita di luar sana kini sibuk dengan kerjaya mereka sehingga mereka lupa bahawa waktu tidur juga boleh menambahkan seri di wajah.

Apabila kita tidur, badan kita akan merangsam hormon yang diperlukan untuk membetulkan semula sistem tubuh badan kita. Adalah lebih baik untuk tidur sebelum jam 11.


Minum Air Secukupnya


Cara ini sungguh mudah tetapi tidak ramai yang mampu melakukannya. Jika tubuh badan anda kekurangan air ia mampu membuat kulit wajah anda tidak berseri dan tampak tua kerana air meningkatkan lagi kadar metabolisme.


Sayur


Amalkan memakan sayuran dengan berlebihan, ia kaya dengan vitamin seperti K,C, E dan B yang membuatkan sel kulit anda mati dan mempunyai fungsi membersihkan darah anda.


Kesimpulan

Terdapat beberapa faktor utama yang kita perlu ambil kira untuk menyerlahkan lagi kecantikan dari dalam dan paling penting ialah menjaga tubuh badan kita agar sentiasa sihat meskipun kekangan masa membuatkan anda kadang kala terlupa untuk menjaga diri anda sendiri.

Walaubagaimanapun kami di Shaklee mempunyai solusi lebih mudah buat anda.






Utamakan kesihatan serlahkan kecantikan





Promosi ESP sepanjang bulan Mac







=========================
Berminat?
Hubungi saya sekarang!!

Your Shaklee Independent Distributor,
Nida Husnan
SID : 888845
tel : 019-2662359
email : nidahusnan@yahoo.com
=========================


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.




1 comment:

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..