Pages

Saturday 15 November 2014

:: Berjaya hamil dengan GLA Complex Shaklee ::





Anak adalah rezeki kurniaan Allah yang dipinjamkan kepada kita sementara hayatnya.. Ada sesetengah kita yang terlalu mengharapkan untuk menimang cahaya mata, tapi masih belum dimurahkan rezeki itu.. Ada juga yang anak-anak dah besar dan inginkan baby lagi, tapi susah pula nak melekat kali ini.. Jangan berputus asa.. Meh saya kongsikan mengenai GLA Complex Shaklee, yang telah membantu ramai wanita di luar sana hamil..




GLA atau gamma linolenic acid yang tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil. Manakala GLA Shaklee diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih daripada 2 kali ganda GLA dalam Evening Primrose Oil sedia ada dan 3 kali lebih berkesan dari Evening Primrose Oil. Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA dan digabungkan dengan minyak sunflower dan Vitamin E.


Antara manfaat GLA:
  • membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki &wanita, memperbaiki simptom PMS dan mood swing
  • melambatkan monopous dan melambatkan penuan, mengetatkan uterus
  • memperbaiki tekstur rambut kering dan gugur
  • membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti

Untuk masalah kesuburan, GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.

Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau ovum dan sperma tidak bertemu pd hari subur, masih ada peluang utk ovum dan sperma bercantum sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5. 

Jadi, puan2 yang masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba anda periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan, kering, itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan. Jadi, penting ya puan2 untuk mengenali ‘cecair kesuburan’ kita ni. 







********************

** Testimoni **










InsyaAllah kita berusaha, Allah jua yang menentukannya.. yang penting jangan putus asa, saya akan cuba membantu anda untuk mencapai impian anda..





========================= 

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!

Your Shaklee Independent Distributor, 
Nida Husnan 
SID : 888845 
tel : 019-2662359 
email : nidahusnan@yahoo.com 
========================= 



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 


No comments:

Post a Comment

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..