Pages

Saturday 4 April 2015

:: Inch Loss Diet Plan ::


Kitaran Diet yang ditakuti

Pada kebanyakan diet, anda kehilangan lemak dan otot. Apabila anda kehilangan otot, anda kehilangan keupayaan untuk membakar lemak, merendahkan kadar metabolisme anda.

Otot = Metabolisma

Apabila anda tidak meneruskan lagi diet tersebut anda tidak boleh membakar kalori seperti yang anda lakukan sebelum ini. Sebaliknya, berat badan anda bertambah berat. Kitaran ini akan berulang setiap kali anda meneruskan diet. Ianya adalah kesan yo-yo.


50 Tahun Menerajui Sains Nutrisi

Menghilangkan berat badan boleh menjadi sukar sesungguhpun ia nampak mudah. Shaklee mengakui keadaan ini dan kerana itulah Shaklee menjadikan 50 tahun pengalaman dalam bidang nutrisi dan menjadikannya lebih mudah dan selamat dengan CINCH >> Inch Loss Diet Plan.





Ujian Klinikal Ke Atas Formula Leucine



Di dalam percubaan awal, Saintis Shaklee Menguji formula proprietri yang dipertingkatkan dengan leucine (Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat di dalam protin tertentu). Program ini yang dipertingkatkan pemakanan leucine telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass). Mereka yang menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama mengekalkan otot mereka.






Promosi April 2015!!!




=========================
Berminat?
Hubungi saya sekarang!!

Your Shaklee Independent Distributor,
Nida Husnan
SID : 888845
tel : 019-2662359
email : nidahusnan@yahoo.com
=========================


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.





No comments:

Post a Comment

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..