Pages

Tuesday 6 January 2015

:: Rahsia selesa bergerak dengan supplement Shaklee ::




Ok hari ni saya nak cerita kisah mak mentua saya, beliau dah berumur 61 tahun.. biasalah diumur begitu, kadangkala tahap kesihatan tidak berapa memuaskan.. penah satu ketika, beliau sakit lutut sehingga terpaksa mengesot untuk ke bilik air, terpaksa solat duduk, nak bergerak ke sana sini pun susah.. 

Saya cadangkan pada beliau untuk mencuba supplement Shaklee, sebab saya pernah mengalami sakit lutut selepas melahirkan anak kedua, alhamdulillah sebulan selepas konsisten makan supplement Shaklee, lutut saya kembali seperti biasa.. jadinya saya cadangkan beliau untuk mengambil Ostematrix dan Omegaguard.




Alhamdulillah kini beliau dah boleh bergerak dengan mudah, dah boleh buat kerja rumah, memasak, memang beliau ni suka buat kerja seharian.. lutut pun dah boleh dibengkokkan, memang lega la hati bila tengok beliau semakin bertenaga..

Bukan itu sahaja, beliau sendiri yang request nak ambil GLA, untuk membantu keseimbangan hormon.





No comments:

Post a Comment

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..