Pages

Tuesday 5 May 2015

:: Tingkatkan sistem imun dengan Nutriferon Shaklee ::





Satu-satunya suplemen hasil penyelidikan pakar imun terkemuka, Dr. Yasuhiko Kojima.


Hasil Penyelidikan Melebihi 40 Tahun



Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan.

Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.





APA FUNGSI LAIN NUTRIFERON?
  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk meransang dan meningkatkan keseluruan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan; T-sel, B-sel dan macrophage.
  • Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang meransang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
  • Melindungi daripada influenza - ia mengimbangi imun terhadap alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus dan mikrob (demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza)
  • Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.
  • Melambatkan penuaan - formula uniknya meransang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaaa. Misalnya, kembung, mual dan muntah.
  • Mengurangkan simptom menopaus - membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolesterol tinggi, masalah peredaran darah dll.
  • Mengurangkan gejala PMS - terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan dan masalah tidak dapat tidur dan mood swing.










**********************

Promosi bulan May 2015









=========================

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!

Your Shaklee Independent Distributor,
Nida Husnan
SID : 888845
tel : 019-2662359
email : nidahusnan@yahoo.com
=========================


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment

jangan segan silu tinggalkan komen anda.. terima kasih..